Mycket tankar snurrar i huvudet

Det är inte bara en eller två tankar som snurrar i huvudet. 
Vad de är för tankar vet jag egentligen inte. De är allt och inget. 

När operationen blir av, hur ska jag klara av sjukskrivningen, kommer jag få va ensam eller kommer nån hälsa på mig. 
Är jobbet bra, trivs jag, trivs jag med de andra, hur kan jag utvecklas.
Kommer jag någonsin hitta en kille som passar mig, kommer jag få uppleva en riktig kärlek, någon som gillar mig för den jag är.
Ska jag köpa den ursnygga väskan på hm eller inte, kommer jag vilja gå ner i vikt, kommer jag klara av det.

Allt på en och samma gång gör att mitt huvud är någon helt annan stans ibland än var det brukar kunna vara. 

Visst jag är tankespridd, kanske för mycket tankar är orsaken?

Jag kanske verkar som en person som att de inte gör något om inget är som det ska.
Men jag gillar att veta saker, att leva i ovisshet gör väl alla. 
Vissa gör de bara mer än andra. 


Jag verkar va en som gör de mer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0