Dag 5

Nu har de gått 5 dagar, håller inte koll på tiden då dagarna flyter ihop i varandra.

Vet knappt vad det är för dag utan måste tjuv kika på telefonen. 

Idag vaknade jag och hade frukosten serverad, de blev en omelett som mamma hade lagat, super god sådan!


Dagarna går så snabbt så hinner inte få något gjort, även fast jag inte kan göra något känns det som jag vill pausa lite. 

Här om dagen var i alla fall jag och syrran på loppis. 
Jag köpte pepparkaksformar eftersom man kan säga att jag samlar. 
Måste där emot börja laga andra saker som man kan använda pepparkaksformarna till så det inte bara blir en gång om året när det är jul.

Var sedan hem till pappa för att hämta diverse prylar jag hade glömt. 
Kom knappt upp för trappen till huset så det var bra att syrran kunde hämta mina saker från övervåningen. 

Det händer inte så mycket, äter mat, dricker vatten, sover och börjar om. 
Kan spela ps3 nu eftersom kabeln från pappa är hämtad. De är guld värt!


Angående foten så är den lite stel, den bultar mer eller mindre när jag tar ner den får högläge. 
Foten sover alltid i högläge.
Känns konstigt i foten överlag men de ska nog vara så. 



Ska sätta foten i högläge nu! Den säger att den vill de! 

Ha en bra kväll! 

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0