En vecka senare

Nu idag för en vecka sedan lämnade jag sjukhuset. 
Denna vecka har både gått långsamt men ändå fort! 

Så vad har hänt denna vecka? 
De mesta har jag ju skrivit om tidigare. Igår var jag och köpte mig ett ekologiskt balsam eftersom jag hade tappat bort mig, men hittade det såklart när jag hade beställt de nya.. Men de går ju åt! 
Det är ur Marja Entrich sortiment, har även hennes schampo som hjälper för mitt torra hår! 

Vi var även till s-market i godby och handlade! 
SÅ OVANT att gå! Fick sån krampkänsla i den friska foten och armarna, men som tur finns det pallar i affären så satte mig på en sådan och vilade en stund medans mamma gick runt i butiken. 

De blev lite vindruvor (inte så lchf) men man får lyxa till de ibland! 
Köpte ingredienser till helgs gotti! 



Sedan var jag och mamma (mamma var min chafför eftersom jag inte kan köra) till Ida & Erik, vi pratade bort en stund om allt möjligt! Trevligt!

Efter en kväll borta så kände man sig fysiskt trött för en gångs skull! Skönt att röra på sig lite. 


I förrgår spökade kroppstemperaturen med mig! Hade stegring på natten och stegring från och till, men de bröt aldrig ut och jag fick sedan normal temperatur. 

Just ja!
Denna vecka har jag ju bott hos mamma, hon äter i stora drag bara lchf mat. Jag har även börja äta lchf mat. Riktigt gott och passar mig perfekt, ska fortsätta äta lchf även när jag inte bor här hos mamma. 
De är gott och sedan blir man så mätt!

Det var -2,3 kg på vågen idag!
De gillas!
Det förklarar dessutom varför jag springer som en tok på toa hela tiden. Lchf är tydligen vätskedrivande och det är mycket vätska som försvinner ur kroppen men allt minus är ändå bra!




Bar min första sak igår när jag hoppade på kryckor, en konst i sig själv men skönt att slippa ropa på mamma hela tiden.


Nu ska jag vila lite, ha en fin fredag! 
Kramar från kryckis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0