Fotobomb på träd i blom

På två veckor har jag inte rört systemkameran.
Första veckan jag hade opererats hade jag nog inte lust med så mycket, blev mycket sova och se på film och sova lite till.

Men nu har vädret varit strålande och blommor och träd har vågat sig ur sina knoppar.

Fick sån lust att bara greppa kameran och gå på fotopromenad och fota massor, men eftersom de är knepigt med kryckorna och idag är de konstig känsla i foten så blev det sådär 2 meter utanför mammas lägenhet.

Men det funkade alldeles utmärkt det med!
Och eftersom de kanske dröjer ett tag till nästa gång jag kommer fotografera så fick det bli en liten fotobomb på bloggen idag.
Jag är nöjd och nu kan kameran få vara ett tag till.

 
 
Helt underbart väder. Och bara för det sitter både jag och mamma inne.
Men jag vet inte, jag har riktigt aldrig vart en sådan person som är ute och solar mig brun utan jag kan hellre va lite blek ^^ Sedan blir jag heller inte riktigt brun utan blir kräfta.
 
Ha en fin tisdag dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0