Hejsan höger foten, trevligt att se dags ljuset?

Idag var jag till sjukhuset och tog bort resten av stygnen, för förra fredagen såg inte såret 100% bra ut och sjuksköterskan tog bara bort varannat stygn. 

Men idag så var såret 100% fint! 
Resten av stygnen togs bort och jag får äntligen duscha/tvätta foten! 
Har dessutom bara litet bandage som jag kan ta bort, ska ha nån sak mellan tåna som ska "tvinga" ner stortån till sin rätta plats och så har jag "skydd" ovanpå de stora ärret.
Eftersom foten är väldigt känslig så kan de vara skönt med något mjukt och skönt runt foten. 


Såhär fin var foten idag! 


Fick ett litet bandage runt om foten för att det skulle vara skönt.

Nu håller ögonen på falla ihop så dags att sova! 
Sov gott, kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0