Pyssel hit och tidsfördriv dit

Att vara hemma hela dagar och vara frisk men ändå sjukskriven är lite jobbigt. 

Vet inte alls vad jag vill hitta på, fast igår var jag med till stan!
Mamma gjorde ärenden och "dumpade" mig vid maxinge köpcentrum.
Jag gick till H&M, köpte underkläder och en tröja.
På Sparhallen kollade jag på de ena och de andra. Det jag var ute efter var rörpärlor och pärlplattor. Det fanns rörpärlor där åtminstone!
Sedan gav syrran förslaget att kanske Lekia skulle ha rörpärlor osv. 
Jag hoppade dit!
Men där var pärlorna så förbannat dyra så jag hoppade tillbaka till Sparhallen och köpte mina pärlor!

Sedan kom mamma och mötte upp mig!

Där efter åkte vi till Smarket i godby, där vissa på jobbet tyckte att jag kunde gå så jag kunde komma och jobba ^^
De kan dom glömma än så länge! 
Även fast man är pigg osv blir man supertrött av att krycka sig fram hit och dit. 

Jag köpte i alla fall en fin muminmugg på jobbet!
Den kostade 15,95€!
Sommarmuggen 2014

Köpte även tygkassar på Sparhallen då jag fick lust att laga fina handlar kassar! Någon gång måste man tänka på miljön. Dessutom kommer de bli super läckra! 



Annars gör jag inte så mycket. 
Spelar lite tv spel typ. 
Sover, kollar på tv, lyssnar på yle x3m! 


Ha en fin torsdag!
Imorgon händer spännande saker :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0