Här ska de flyttas!

Japp. Jag har hittat ett rum att bo i.. NEJ ingen lägenhet, utan bara ett enkelt rum med fyra garderober i och en 120 cm säng.
Kommer hyra av en snubbe som heter Ulf. och jag kommer bo med Ulf och två andra killar.
Jag får ha besök när jag vill och så. Ingår el, vatten, toa, kök, tv ibland när Ulf inte tittar på den.
Jag får max bo där 2 år, men innan dess tänker jag nog ha flyttat.

I alla fall. Får flytta in efter denna helgen, blir troligtvis nästa torsdag eller någon sådan dag.


Så rummet jag kommer bo i ligger i Täby, hägernäs tror jag.

Har bara för tillfället en bild på hur min utsikt kommer se ut och här är den.



Kommer skriva igen inom kort! (Typ senare idag kanske?) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0