Ikea is the shit


Var till ikea idag med min vän Anton. Massa folk och så, men vad gör de. Med trevligt sällskap och insperation till att handla fick en att tänka på andra saker än en massa folk.

Detta blev mina kap. Försökte va så nyttig för plånboken som möjligt :)


Kanske inte världens snyggaste påslakan och dynvar men kom igen, setet kostade 29 kr!! FYND!


Kuddar är alltid bra att ha. Kanske håller lite bättre än de 12 kr kuddarna jag annars köper :)


Lite köksredskap är bra om man vill laga lite mat och liknande :)




En stor ROSA handduk sitter inte fel när man vill va fin efter en varm dusch


Handduk till mig och mina gäster



Är nöjd med sakerna jag hittade på IKEA idag.

Kramhej
Aina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0