Kliar i fingrarna av att gå på lagerhaus

Sitter hemma i soffan helt utslagen och tänker snart hoppa ner i säng.

Idag efter jobbet besökte jag lagerhaus som ligger näsa stureplan/östermalmstorg. Deras butik är extremt stor! Vilket älskas!

Här är några bilder på vad jag handlade där. Fick hålla mina händer i styr för att inte ta på allt fint i butiken.

Dessa finingar fick komma hem med mig. Handlar ju till de nya rummet, visseligen behöver man inte smörknivar och bak bunkar i rummet men i köket jag ska dela med en del andra så behövs de.





De blåa hörlurarna kommer inte från lagerhaus men eftersom mina andra hörlurar rymde fick jag köpa ett par nya.

Nu håller jag på somna sovande så nu blir de sängen för mig!
Ha de bra så kommer de bilder och sådant från helgen.

KramHej
Aina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0