Hejsan vinterland

Hej mitt vinterland nu är jag här
Och vinter håll i dig
Nu blinkar stugans ljus mot mig
I mitt vita vinterland I mitt vita vinterland


Den låten har jag fått på huvudet.. Den låter fint i mitt huvud.. :) 

Idag är det lördag och jag tog sovmorgon eftersom jag va ledig, diskade som jag lovade pappa att jag skulle göra, jag städade även lite smått men sen kikade solen fram bakom molnen så fattade kameran och sprang ut i snön och fotograferade. 
Fotograferade/pulsade i snön i ca en timme och var långt ifrån klar med min promenad, dock avbröts promenaden av att jag blev inringd på jobb. Så jag kom hem från jobb för ca 1,5 timme sedan och nu har jag äntligen helg och nu kommer det lite bilder från idag. 


 
 
Julkramar
Aina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0