Kvalitets tid med pappa

Allting började i Fredags då pappa och jag umgicks hela 5 timmar på raken. Annars brukar de va att jag håller till på mitt rum medans han sitter i vardagsrummet och kollar tv. 

Även fast vi bråkar mycket var de roligt att umgås med pappa, även fast jag lyckades bara med ett bröd och han 75 så var de ändå trevligt, han inspererar mig till att bli något jag vill och han har gett mig en super bra affärs ide som man kanske nån gång i tiden skulle ta tag i, men först behöver jag i så fall ta ett lastbilskort +tungt släp ^^

Vi har i alla fall bakat 76 hemvete kakor till julmarknaden som hölls igår på furuling i Geta, inte för att de kom så mycket folk och julstämningen inte riktigt var där så var det ändå mysigt att träffa vänner och bekanta.


Här är lite bilder från när pappa och jag bakade hemvete bröd samt en liten bild från julmarknaden. 

 
Julkramar 
Aina

Kommentarer
Postat av: Kaj Mattsson

God jul :)

Svar: God jul :)
Aina

2012-12-16 @ 22:13:05
URL: http://simeraesse.blogg.se
Postat av: Erica

Åh, skit oxå! Hade jag vetat att drulles helvete fanns på marknaden hade jag kommit. Fasen, sett ju sååå gott!! :)

2012-12-17 @ 13:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0