November och ingen snö

Igår insåg jag att jag inte hade vart ut sedan söndags så idag lagade jag mig ut på en fotopromenad. Nu tycker kanske nån av er att varför en fotopromenad och inte en rask promenad? 

Jo, när jag tar raska promenader strömmar tankarna genom huvudet och det jag vill med en promenad är att vara avslappnad och inte ett stressigt vrak. 
När jag fotograferar rensar jag huvudet på tankar och under den tiden känner jag mig fri och att jag kan något.

Här är därför lite bilder från promenaden.
 
Som ni kanske märkt.. INGEN SNÖ! 
Hoppas de kommer snö till jul, i alla fall så man kan göra en liten snö lykta eller något.. MEn egentligen spelar de ingen roll. Bara jag får fira ihop med nära och kära är jag lycklig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0