Johan & Erikas bröllop

Så förra helgen var jag hem till Åland på bröllop till min kusin. Jag var inbjuden som gäst och tillfrågad om jag ville ta bilder i kyrkan och på festen, vilket jag hade tackat ja till.

Här är mina bilder jag är är mest nöjd med före festen.

Dekorationen i kyrkan var enkel men fin.
Tyckte jag fick härliga bilder och jag kan säga att jag är nöjd med mina bilder.



 
Bröllopet ägde rum i Geta kyrka, Åland.





Min syster och hennes kille var med där









Här är brudparets barn, så härliga ungar









Min älsklingsbild på brudparets yngsa dotter.



 
Tack för att jag fick fotografera på erat bröllop, lärt mig mycket, härlig erfarenhet.

Grattis till er för den delen!
 
Kramhej
Aina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0