Röj med syrran och Julia kalas

Som ni säkert vet har jag beställt hem provbågar från www.favoptic.fi, de var sådär 6 stycken olika bågar och efter mycket tänkande tror jag att jag ska beställa hem en ny omgång bågar.  Då mitt favoritpar visade sig vara likadana bågar som min syster, vilket inte vi kan ha.. 



För tillfället jobbar jag dessutom på Geta hemgård, ett ålderdomshem och de trivs jag med, gjorde lite pyssel igår på jobbet.




Idag så vaknade jag på en soffa, jag sov över hos Ida & Erik. Vi hade en trevlig kväll igår och idag åkte vi iväg till Julia och grattade henne, hon hade nämligen fyllt år här om dagen. Men i alla fall, hon fick ett iphoneskal som man kan sätta bilder bakom så man kan byta bild när man vill. Har själv ett sådant och de är superfittigt. 
För övrigt var Ida och jag till staden Mariehamn och besiktade Eriks brandsläckare. Sedan hann vi på loppis till rödakors gården där jag fyndade en plasto anka som troligtvis kommer bli en cementfigur (denna gången ska jag inte döda den). Sedan fortsatte vi till tjäna och vidare till en annan loppis där jag fyndade en glasburk som var riktigt läcker. 

För övrigt, tack syrran för en trevlig dag den tiden jag han röjja med dig! 



Detta är då Julia som fyllde hela 02 år! Eller jag menar 20 år såklart. Hon bjöd på god tårta, mango cheesecake och en god bulle smakade jag samt trevligt sällskap i form av en vovve, Julias syster/hennes barn, Julias mamma och pappa och Julias bror.. Massa Julia i föregående mening..
Vill du veta mer om vännen Julia?
Kika in på hennes blogg! Klicka HÄR! 



För övrigt jobbar jag, jobbar nu fram till och med måndag och sedan kommer jag va ledig i alla fall en dag och sedan 4 dars jobb nästa vecka, så de är trevligt. 
Ikväll bjöd jag på morotssoppa med smak av apelsin. Riktigt gott och nyttigt. 


Nä nu blir de kolla på ett avsnitt av pretty little liars och sedan sova eftersom jag jobbar 08.00-21.30 imorgon. 

Trevlig fortsatt lördag! Kram Aina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0