En helt underbar tid

Skrev förr förra fredagen hur jag överraskade Markus när han var på väg till Åland.
Men efter det inlägget har de varit dött här på bloggen. Har egentligen inte haft lust att va in på datorn nå mer och de är skönt att slippa va in på den hela tiden.

Men nu där emot så har jag lust att skriva lite kort om vad vi gjorde och massa bilder såklart!

Vi var på dop till Elsa som blev döpt den 10 augusti. På kvällen var vi på 70 års kalas samt 20 års kalas till Runa och Emma som hade kalas ihop. Mycket trevligt.

För övrigt hade jag en helt underbar tid när Markus var här. Även fast han blev lite rastlös och de finns egentligen inte så mycket att göra på Åland så hade jag de toppen.


Vi var till Bommarsunds fästningar med Ida & Erik en kväll. Mycket trevligt.
Ni får själva försöka se vad som händer på bilderna. Mycket bilder och jag ska se på film så "hinner" inte skriva mycket denna gången.


En annan dag var bara Markus och jag till Geta grottorna och kikade där. Riktigt länge sen jag var dit och gick, men blir nog säkert igen någon gång.
Sedan bjöd jag Markus på glass på Soltuna och så kikade vi på borden pappa gjort till Soltuna, tjusigt värre.
Den dagen var vi dessutom till mamma och hennes sambo och åt mat. De bjöd på hemlagad pizza, riktigt god.



Tyvärr var de dags för mig att åka på jobb i torsdags och Markus åkte då hem eftersom han måste fixa med saker hemma.

Länge sen jag var så här lycklig. Älskar mina nära och kära. Tack för att ni finns.

Nu blir de film och sedan sova. Ny dag imorgon, nya möjligheter.

Natti kram Aina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0