Känns som knivhugg

Smärta är något riktigt jobbigt.
Ikväll på jobbet har de kännts som knivhugg i fötterna. Haltat och haft mig och även fast jag försökt gått normalt så har de inte blivit så.
Efter 4 panadol släppte värken i fötterna och då var det dags att gå hem..
Håller tummarna att jag får komma till doktorn och visa upp foten snart och någon gång i framtiden (förhoppningsvis nästa år) komma och fixa till haldux valgusen (minns inte stavningen) som gör min stortå sned och ond.
 

Har dessutom lyckats med att få ett blåmärke på stortån där den är som mest sned.. Vet inte hus men de jag vet är att de gör dubbelt så ont än normalt.
 
Hur som helst var kvällen annars bra. Var kanske inte supersnabb att göra saker och ting men var så snabb jag kunde med två haltande fötter.. Alla har vi dåliga dagar och detta var en riktigt dålig dag.
Ny dag imorgon och nya möjligheter!
 
sov gott och ha en bra dag imorgon.
 
kramar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0