Äntligen fick jag ändan ur vagnen

 
Äntligen fick jag iväg en drös med arbets sökningar, det var på tiden. Sökte nu allt sådant som kan passa mig. De är ju onödigt att söka ett jobb som jag ändå inte lämpas för, ex takläggare etc..

Tack till Ida lillsyrran att du hjälpte mig! Du gjorde ett bra CV till mig (min personliga text samt att du kommenterade vad som var mindre bra och bra).

Nu kan jag med gott samvete ta de lugnt resten av dagen! Fast jag kom nyss på att jag ska på en kurs ikväll, kanske tar med mig kameran dit och fotograferar lite. Får se vad som händer! Skriver senare idag, nu är jag på bra humör.
 
Kram Aina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe vad bra Aina du fick de gjort tillslut :)

2013-02-26 @ 21:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0