Bye bye Stockholm!

Hej då Stockholm!

NU är jag äntligen på väg ner till Jönköping efter att ha längtat dit i så där 2 veckors tid.

Är propp mätt för stunden efter att ha proppat i mig en halv ask vindruvor.
Har musik i ena örat och ser vita landskap susa förbi halvt med ena ögat medan jag skriver.

Sist jag var nere i Jönköping hade snön slaskat bort och hoppas den är borta fortfarande, inte för att jag tror de men jag hoppas de.
Men det spelar ingen större roll egentligen, så länge jag har en trevlig helg med M blir jag nöjd.


Nu ska jag försöka sluta mina ögon och blunda bort en timme eller två. Vill vara framme nu och inte sen ikväll..

Glad alla hjärtan dag kramar
KRAM Aina

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0