Frukost delux

Jag har kommit på mina nyårs löften!
Dags för en nyttigare vardag, dags för att börja röra på sig, dags för att hitta den inre styrkan, dags för att gå ner i vikt på riktigt. Dags och hålla saker man lovar, och hålla saker man säger man ska göra och inte hitta på en massa ursäkter hela tiden. Dags för att va samma Aina men ändå inte, dags för en liten livsförändring.



På tal om annat, gjorde mig denna nyttiga frukost idag. Eftersom min syster Ida tipsade mig om den åländska yogurten tyckte jag idag att de var dags att använda en liten del av den innan den blir gammal.c

De blev en frukost delux!
Med den åländska yogurten, havre, blandade bär, keso/gryn ost, solrosfrön = mixa allt
och en mörk macka med skinka och keso.
GOTT!

Toppade dessutom med lite kakao för den lilla smakens skull då jag älskar choklad men inte äter de mer så de blev kakao.



Nu ska jag samla ihop lite kläder för sedan ska jag och syrran +brorsonen åka iväg och simma!

Kramhej
Aina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0