Kompenstations bilder för dåligt bloggande

Så nu får jag äntligen foten ur ändan och gör något åt "problemet" som uppstått..
Har länge tänkt att "idag ska jag skriva på bloggen" men har de hänt? INTE DIREKT! Fy på mig.
Och inte heller kan jag skylla på att jag haft fullt upp, man får ta sig tid till saker och ting.

Så vad har hänt sedan sist jag skrev? De var faktiskt så länge sen som den 14 Januari 2013 jag skrev.



Den 15 januari köpte jag mig en liten charmig Ford ka från 1997. Den är rätt snygg har jag kommit underfund med om man tittar på andra färger från ford ka -97. Den fungerar bra och jag har gjort ett bra köp.




Sedan har jag börjat hoppa in som diskare så fint de heter på ÅHS (Ålands sjukhus i Mariehamn).
Vilket är trevligt och roligt.


Sedan har de varit kallt på lilla Åland. Allt från -27 till -2.


De mest roliga av allt är att Markus har varit på besök, vilket inte är alls helt fel och ha en fin kille på besök sovandes i ens säng.. Trevligt trevligt :)


Sen en liten bild på mig, Markus tog denna men inställningarna var på tok men tanken som räknas.


Detta var helgen 18-20 januari han var hos mig, hade en rolig helg. Var bland annat och visade upp Markus för hela släkten kändes det som, hade en riktigt trevlig lördagskväll med Ida och Erik +en vän till Ida. De får vi göra om.



 
Och denna vecka har jag jobbat 5 dagar i veckan, idag är det fredag och jag ska nu hoppa in i duschen i hopp om att det fortfarande finns varmvatten.

PS. Ska förbättra mig på bloggandet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0