Utsidan har betydelse!

I sammanhang som utsidan av bloggar, hemsidor och liknande har faktiskt utsidan betydelse..
Hur kul är de att titta på en rörig och ful blogg? De är lite deprimerande.. 

Så eftersom det är nytt år så var det dags att förnya bloggen - till det bättre tyckte jag.. 

FÖRE
(eftersom jag klickade ner före bilden jag hade sparat så fick jag göra en liten före bild som liknade hur de såg ut innan..) 
före hade jag problem med att bilderna jag laddade upp hängde ut på sidan från de vita så det såg väldigt rörigt och hackigt ut.. 




EFTER
Jag satte samma bakgrund på allt så blev problemet löst.. :)



 
Dessutom har jag kommit fram till att jag ska byta header (de översta på bloggen där vinterbliden sitter) anpassad till månaderna/årstiderna. De kan ju bli skojj!
 
God fortsättning på året kram
Aina

Kommentarer
Postat av: Kaj Mattsson

Nu ser de mycket bättre ut :)

Svar: Tack de låter bra :) och stavfelet i headern är borta nu med :)
Aina

2013-01-07 @ 09:03:45
URL: http://simeraesse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0