Inte världens bästa efterbild men hoppas håret växer fort..

Saknar de långa håret, inte alls jätte nöjd men men, de växer förhoppningsvis ut igen.
Fast de kanske är efterbilden som sabbar de? Hm, vet inte riktigt, fick ingen bra efterbild..

Märkte att lockarna blir mer intensiva när jag har kort hår.. Blä.. Aja, ville ha en annan frisyr och de fick jag, tänka possitivt säger syrran och de ska jag, håret växer ut.


 
För överigt så jobbar jag, sitter mest i kassan. De går både bra och dåligt men man lär sig av sina misstag.

Här om dagen fick syrran och jag en spontan kick och skulle sy varsin klänning. Utan ritning, utan tyg och utan en aning om hur vi skulle gå till väga.
Vi åkte till tyg affären, inhlandlade tyg och for hem till syrran för att inleda projektet. Efter en stunds syande så insåg jag att de där med att sy klänning inte är min sak, den blev riktigt ful. Men syrrans klänning kommer nog bli riktigt fin när den väl är klar. (Förlåt Ida att jag fick skrattanfall den kvällen!! Inte meningen!)

Sytt hos Linda med, alltid lika trevligt
 

 
 




Idag jobbade jag 07.30-13-30 och efter de åkte jag till mamma och C +Lukas, tog en timmes promenad med mamma och Lukas och Lukas letade desperat efter pinnar och släpa hem till deras stuga.




Fotade lite på vägen



Anledningen till att jag åkte till mamma och C så var för att bjuda på lite mat, de blev en lasagne på köttfärs och zuccini, rödlök, paprika och ja, de var typ de.
Blev bjuden på kaffe och glass till efterrätt. Hade dessutom de trevligt.

Tack mamma och C för en trevlig kväll!
 
Ska upp tidigt så nu blir de sussa!

Trevlig vecka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0