Håller det jag lovar.

Jag håller de jag lovat.
Här är bilderna jag tog när jag var hos Markus. Vi kanske inte gjorde jätte mycket på de få dagarna jag var där men jag hade trevligt i vilket fall som helst.
Nu är bilderna dock i o-ordning men de gör inget. Störde mig på att bilderna var fel så nu har jag fixat till de och nu är de i rätt ordning (typ).

Blommor är ett tacksamt motiv att fotografera. Men inte lika roligt som människor.
 



En gladis!



Ena dagen blev de grilla mat hos Markus föräldrar.



Fotograferade på Markus mammas gård. Kanske inte jätte fint väder men det regnade inte. Fina blommor var de.




Ville ha en bild på Markus och mig. Lånade ut kameran till hans mamma och hon lyckades få denna bilden. Så fina vi är.


 
 
De blev att grilla kött! Mumma!
 
 
 



Inte ofta jag hamnar framför kameran men de händer nu och då.



Vissa hade hus sysslor han måsta göra och jag testade fota (försöka få inställningar och sånt på grejj)..



De blev soffhäng på kvällen. Kikade på tv och larvade oss <3


På söndagen packade vi picknick korg och åkte iväg mot ett berg som heter Taberg. De blev dock ingen picknick men de var trevligt i vilket fall som helst. Vi kollade på utsikten den lilla stunden de var uppehåll i regnandet. Sedan började det regna och ja, vi åkte vidare.

Åkte hem till Åland i måndags. Trist att åka hem men fin solnedgång den kvällen.


 
Hade en bra helg <3.

Kram Aina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0