Midsommar bara en gång om året med juni varje år

Som vanligt är jag sen med bilder. Tror de är min grejj att ladda upp bilder en vecka efter någoting hänt.

Men midsommaren. Jobbade på midsommarafton fram till 18.15. Sedan åkte jag till västerviken och firade kvällen och egentligen hela midsommarhelgen med syrran, hennes sambo och två av deras vänner + två hundar.

Ida, Erik och jag övernattade i deras båt och de var mysigt. Inte alls kallt som jag hade trott utan riktigt varmt, sådär lite för varmt på morgonen.

Vi hade super bra väder, soligt och fint. Förutom på midsommardagen då de blåste riktigt mycket, vi fick ställa in planerna att åka med båten så den dagen var vi i västerviken med. Men de var inte heller helt fel.

Här är ett gäng bilder från den helgen.

Bilderna är inte redigerade, orkar helt ärligt inte ens öppna upp lightroom och börja ändra ljuset och sådana saker. Tycker dem e bra i vilket fall som helst. Över på att fotografera i manuellt läge, vilket typ innebär att man ändrar ljus, skärpedjupet och sådana saker direkt i kameran - ÄLSKAR manuellt!

 
 
 
TACK Ida och Erik för att jag fick vara med er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0