Tack och god natt

Sommaren är här.
Egentligen kom sommaren med dunder och brak, nästan bokstavligen och nästan lite för tidigt. Vart tog våren vägen?.
De kom grönt i gräset, träden började blomma, blommorna började blomma, allt blommar!

De är mysigt med sommar. Även fast jag tycker året går alldeles för fort. De var ju nyår nyligen?
De är ljusare på kvällarna, vilket är bra och dåligt.
De doftar friskt ute. De är varmt och behagligt.
Mysigt med regnet när det regnar. Bara för de behöver vi inte önska oss regn för de lär komma i alla fall. *ta i trä*

På sommaren är de så mycket fina färger, man blir glad av mycket färger. Man blir glad av solen och av värmen.
Glädjen smittar dessutom av sig, är en glad är oftast fler glada och ett leende till en annan kan få den att le.

Nackdelen med sommaren är att de kan bli för varmt ibland. Fast alla gillar olika. Vissa ligger och lamar in sig sol medans andra är blekfisar, men det gör inget för någon måste vara en blekfis under sommaren med.
Dock blir jag alldeles störd på folk som lägger upp sina "så-här-bränd-är-jag-idag & detta-är-min-kropp-i-underkläder/bikini-för-jag-tror-jag-är-så-snygg" bilder. Varför ens göra de? Jag fattar inte, kanske inte meningen heller.

Hur som hellst är detta min skriva av sig natt, nästa gång jag skriver tänkte jag berätta om något, vad vet jag inte än!

Här är lite bilder som jag tatt, lite sommar bilder.

 


Tack och god natt! Nu ska jag sova och imorgon blir de inskolning på s-market i jomala i kassan. Spännande skulle man tycka men jag tycker det bara är läskigt, men det går nog bra!

Hoppas ni sover/sovit gott! Kramen från Aina
 

Kommentarer
Postat av: Susanna i Oslo - BF 28 juli

Vilka härliga sommarbilder! :D I år skippar jag att steka i solen, är väl klassad som en soldyrkare egentligen (men lägger inte ut bikinibilder för det ;) Men att vara typ höggravid nu är riktigt dålig tajming och jag håller mig helst inomhus ;) Får sola nästa sommar istället ^^

sv; Ja, den har jag också använt mig av de gånger jag har tagit graviditetstest men även den andre som är digital som det bara står om du är gravid eller inte. Eftersom bebisen är planerad så valde jag att ta den som kan visa veckor :) Dyrast på marknaden men jag gillar också den och Clearblue är ju ett ledande märke och känns mest pålitlig :)

2013-06-11 @ 23:19:06
URL: http://fruroeim.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0