Grattis kameran!

Allt från träning, jobb intervjuer, mat, pilkning, film, objektiv, filter, FX och DX, fullformat, 12-24mm, 18-55mm snurrar runt i mitt huvud. 
 
Dessutom hade jag lite väl brått med bloggens utseende för tillfället tycker jag de råder kaos på den och de är inge vidare, måste fixa till den någon dag, tycker headern påminner mig om julen och den ska vara inspererande för våren.. 
 
I alla fall, igår var de en bra dag, var på två arbets intervjuer och nästa vecka får jag veta om det ena stället och sedan får jag veta om det andra stället första veckan i April *håller tummarna*.. 
Just nu vikarierar jag på Geta skola i köket och får vara kokerskans andra hand, vilket innebär att jag gör sallader och sådant. 


Ska sälja mitt ena objektiv som jag köpte på en loppis för några år sedan, har egentligen inte använd de direkt nå speciellt och de står bara och samlar damm på en hylla. Men nu när jag verkligen har nån annan som har budat på de känns de lite jobbigt, de är ju typ ett antikt objektiv (känns som de). 
Men tröstade mig med ett par sista bilder med objektivet för min del.
Är nöjd med tankt på att objektivet är 135mm fast, hade fri hand och man måste fokusera själv då inte kameran gör de eftersom objektivet ska vara på äldre kameror egentligen. 

Tjusigt värre! 


Dessutom fyller min kamera 90 000 bilder (exponeringar) idag! Grattis kameran!

 
Nä, nu måste jag samla ihop lite kläder till jobbet, ska jobba ikväll på ålderdomshemmet. Får se vad som händer där. 
 
Vår kramar Aina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0