Markus mormor och min inspirationskälla

Markus mormor är så trevlig.
Hon är full med idéer.
Jag blir full med idéer.
Hon har inspirerat mig.
Hon är nästan min lilla idol.

Jag kommer samla bär i sommar, olika frukter.
Jag ska göra gelé av rönnbär, marmelad av blåbär, krusbärssaft, fläderbärssaft, blåbärssylt, drottningsylt,
Rabarber och jordgubbs saft.
Jag är full med idéer.

~~~~~~~~~~~~~

Sedan använder hon nästan alltid en kaffeservis vilket är super fint (undantag ifall någon dricker te). Kanske inte så stor kopp alltid men vad hindrar dig att ta flera koppar kaffe?

Nu ska jag försöka samla en kaffeservis som jag trivs med, kikat runt lite och är helt förälskad i Stig Lindbergs olika kaffe koppar, Gustavsberg berså koppen är underbar men att betala dryga 100€ för 4 koppar med fat är inget jag har råd med.
Sedan ska jag försöka hitta en söt kopp med nån blomma på, får se vad jag hittar.

Här är två bilder, lite inspiration bilder.



Kommentarer
Postat av: mamms

du fick ju lite koppar av mej

Svar: Jo, jätte fina koppar men skulle vilja ha lite mera vardags koppar.
Aina

2013-05-14 @ 13:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0