Fylld paprika medans filmen rullar

Julstjärnorna lyser fint i fönstret, de är mysigt.


Pysselbordet är fullt med pysselmaterial och påbörjade julkort. Måste börja samla adresser. 

Ska snart ner och värma min fyllda paprika, som är måndagens mattips. 
Har pausat filmen som jag ser på. 

Yllesockorna är på fötterna och jag har mjukiskläder på mig. 
Detta är min måndag. 
Min lediga måndag. 

Jag gör bara saker jag vill göra, imorgon jobbar jag och ska till syrran innan jobbet. 

Funderar om jag ska köpa en köttätande växt så jag slipper flugorna i mitt rum.. Skulle va kul och se om den fungerar. 



Många tankar som inte leder någonstans. 

Härlig måndag.
Trevlig kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0