Jag dum-förklarar mig själv..

Som vanligt tänker jag inte en extra gång innan jag gör någonting.

Tog ett varmt nattbad i badkaret nyligen eftersom jag frös som en tok innan.



Tog fram fotraspen, de är som ett böjt rakblad. Började raspa mina fötter, skönt att få bort dött skinn. 
Bokstavligen var det som att hyvla ost fast hyvlade bort dött skinn från fötterna, känner att mina fötter är mycket lättare nu. 

Tänkte att de kan va skönt att få bort dött skinn från övriga kroppen med så började raspa mina armar hej vilt. Riktigt skönt då men efteråt började de klia och komma blod ur dem (inte mycket blod utan mer som  knappnålshuvud i storlek). 

Tänker en stund och inser sedan att jag har rakat mina armar, inte under dem utan på dem.
Skräcken slår till i mitt huvud. 
Tänk in jag får mörkt hårstrå på armarna nu? De e inte så att jag rakade hela armarna utan fläckvis. Skulle väl va fint med mörkare fläckar? 

Ojoj, hår växer som ogräs som tur så har nog hår på armarna snart igen.

Nu blir de sova! Natti natt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0