300 000 steg på 30 dagar

Hälsostegen - 300 000 steg på 30 dagar, i snitt 10 000 steg varje dag.
Denna utmaning har jag gått med i.
En liten tävlig är det, vet egentligen inte om man kan vinna och isåfall vad.
Vet att jag inte kommer vinna men ändå roligt.
 
Hittills har jag 39 287 steg, alltså "lite för lite. Men de tar jag igen. 

Så här ser de ut för Geta just nu i tävligen.
 
 
 
För övrigt så lagar jag 4 portioner 5:2 lunch eller mat, de kommer bli en paprika och ingefärssoppa.
Men mer får ni veta om den på min nya blogg. Lilleman fixar <- klocka på namnet
Men nu måste jag ner och mixa soppan, annars blir de ingeting av den.
 
Ha en bra dag och försök uppnå 10 000 steg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0