Bara 2 månader kvar på detta året

Hösten ska snart vara förbi, enligt mig.
Imorgon är det november och de innebär snö och julmånaderna.
Men kommer de snö eller inte? De vet inte jag, på sätt och vis skulle de vara skönt utan snö för de innebär slask och hala vägar. Men snön hör till.

Igår var en ledig dag, även fast de känns som jag är ledig idag med så är jag inte det. Ikväll ska jag jobba.

Igår så var jag ut i skogen och försökte fånga lite höstkänsla men som vanligt är jag en aningen ute sent med saker och ting. Men vi har nå röda buskar utanför huset så de fick bli lite kort på dem.

Igår så plockade jag dessutom en massa granris, sedan åkte jag till syrran och där pysslade vi ihop två födelsedagspressenter till mormor som fyller år imorgon.





Idag har jag sett på lite serier.
Trodde först imorse vid 7 taget att jag skulle få äta nybajat bröd till frukost, för det lät precis som pappa plockade fram bakbordet. Men dock så försökte han få på innedörren till huset.

Därför gjorde jag min egen frukost. (Vilket jag brukar göra) De blev en misslyckad banan & kokosplätt men ack så god den blev i ny form som en kaka istället med en jordgubbssås till. Recept på lilleman fixar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0