Hamnat i en ond cirkel, eller kanske en bra?

Förra veckan öppnade jag butiken på jobbet. De innebär att man börjar 06.30 och då är de bra om man sover tidigt så man orkar.
Jag gick då och lade mig runt 21.00-22.00 och nu har jag fortsatt med det. 

Känner mig så osocial ibland men så skönt att faktiskt sova de ex antal timmarna om natten. 
Dock går jag och lägger mig liknande tid när jag är ledig och de är väl mindre kul. Även fast jag vill va uppe längre fungerar det inte. 

Hur som helst, de finns de som har större bekymmer i världen, jag ska inte gnälla.


Vet ni en rolig sak? Jag fick ett brev igår och där stod det att de har granskat remissen från medimar på sjukhuset så får ett brev hem i lådan med datum och tid när de är dags att kolla upp foten. 
Men beräknat ändå att få vänta ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0