Säger om och om igen att..

..att jag ska vara duktig och skriva på bloggen. Men faktum är att jag inte alltid har lust. 
Då jag äntligen har lust orkar jag inte starta datorn så skriver via mobilen istället. 

Fast de hände mycket i köket idag, eller ja, tre saker. 
1. Kokade aroniasaft som jag ska göra gelé på imorgon.


2. Återanvände kastrullen för att göra en 5:2 passionspannacotta med en svag nyans av rosa - som blev från den aroniasaften som var kvar i kastrullen.


3. Passionsfrukten som blev över mixade jag tillsammans med turkiskyougurt som blir frukost imorgon.


På tal om troll under gräsmattan!
Jag har skaffat en blogg till. De är en fixa och dona blogg, men eftersom det namnet är upptaget redan fick bloggen heta: Lilleman fixar
 När jag tänkte ut namnet tänkte jag på köksredskapet lilleman, en slags smörkniv men ändå så mycket mer. 
Kika gärna in bloggen: www.lillemanfixar.blogg.se 


Kommer bli en bra blogg när jag samlat ihop lite idéer och dylikt. 

Men nu ska jag "fixa och dona".

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0