Fjärilar i magen

På väg till min kärlek. Killen som får mina fjärilar i magen att flyga varje gång jag tänker på han. Svävar på moln. 

Jag är lycklig. Aldrig vart så här kär förut. Hur underbart är inte det att vara kär? Hur underbart är det inte att veta att man är omtyckt av någon? 
Alldeles underbart.


För övrigt sitter jag på ett svalt tåg, riktigt skönt. Dock är nackstödet riktigt obekvämt - de är väl inte meningen att man ska sova. 

Igår natt sov jag hos min vän Tobias i Stockholm. Riktig rolig prick och så snällt att jag fick sova på din soffa.  
Tack Tobias i fall du läser. 

Idag blev de en tidig morgon - i svensk tid. 
Brukar alltid tänka i finsk tid och då är det inte längre så tidigt. 

Fördrev tiden med att sitta på ett café i två timmar med en pepparkaks latte, chai latte. Klockan blev 10 och affärerna öppnade, vilket blev min räddning för dagen. 
Panduro var första stoppet, tog tunnelbanan dit (hötorget) men insåg sedan att det var bortkastade pengar eftersom de låg bara ett stenkast från cityterminalen. 
Planen var att inte handla något men handlade framtida julklappar. De blir bra. 

Så nu är tåget snart i Nässjö. Blir upphämtad av Markus pappa där. 

Skriver mer senare. 


Kram Aina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0