Skolnings dag

Idag är de ny vecka och måndag. 
Vilket innebär att denna dagen är de skolning från jobbet, att sitta ner och lyssna och ändå få betalt, inte alls kul. 
Får hoppas skolningen är rolig för jag är trött och skulle de vara så att skolningen inte var så kul skulle de va svårt att hålla ögonen öppna..

För övrigt kände jag mig stressad i morse och då jag var klar med mitt hemma vid 06.45 bestämde jag mig för att åka mot stan där skolningen hålls, vilket resulterade i att jag var framme vid lokalen 07.15... Borde kanske åkt i rusnings trafiken? 

Hur som helst är de bättre att vara i tid än att komma i sista minuten och rusa in i salen. 

Ni får ha en bra dag, tänkte gå in om en stund. Dagen blir nog bra. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0