Smoothie i oändligheter

Smoothie recept finns det gott om. Nyttiga och onyttiga sådana. 

Jag har sedan dryga 3 veckor sedan börja dricka gröna smoothies som innehåller spenat och annat gott. 
Spenat smaken känns inte och den innehåller järn, sånt är ju bra. Bra fetter från avokado och c vitamin från apelsin, en god smak från bananen jag sätter i. 

Men nästa vecka ska jag och Ida börja träna. 
Efter träningar är de ju bra att äta något som innehåller protein då musklerna mår bättre av protein osv. 

Därför funderar jag om jag ska våga mig på smoothie med rått ägg i. De känns som em sådan smoothie skulle bara slemmig och smaka ägg.. Men de säga inte smaka ägg. 

Tror jag faktiskt ska testa på en "äggsmoothie utan äggsmak" som frukost någon dag. De blir bra. 

Är i Sverige för tillfället. Känns som jag suttit på denna buss i oändligheter! Men är framme i grisalehamn snart. 

Återkommer hur min smoothie blev! 

Kram Aina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0