Operationstid - check!

Både du och jag vet att det var sjukt länge sen jag skrev. 

De har ju inte egentligen hänt så mycket som jag har velat skriva om! 

Fast där emot har jag gått och väntat och väntat på att detta brev får ålands sjukhus angående operationen av hallux valgusen ska dimpa ner i postlådan!



ÄNTLIGEN har jag fått en operationstid! 
2 Maj kl 07.15 blir det dags! 
Mer information senare när de är mer aktuellt.


Annars är de bara jobb som gäller. Uppskattar nog jobbet nu sålänge jag kan jobba, för efter operationen kommer jag va sjukskriven alldeles för länge.



Just nu sitter jag på jobbet och har ätit mellis, slutar 18.00 och de ska bli skönt. Ska nämligen till min syster på grillmiddag efter jobbet! De är trevligt de!


Ha en fin lördag ! 
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0