Inte alls imponerad

När man har hört massa bra saker om en person, ett företag eller en läkare har man alltid lite förväntningar. 
Förväntningar som inte är sky höga men ändå så man blir nöjd.


Mina förväntningar på min hallux valgus operation var att foten/tån skulle bli bättre.
Att den i alla fall skulle bli lite rakare. 

Hade bara hört en massa bra av ortopeden som gjorde operationen. 
Han kallas "rock doktorn", vet inte varför han kallas så och jag vill inte ens veta mer. 
För jag är inte alls impad av hans arbete på min fot. 
Jag förstår att ibland går inte operationer som de ska och de är rätt jobbigt när man är en av de personerna.
Förstår att misstag kan bli men misstag efter misstag så tappar jag mitt tålamod. 

Idag var jag på ett besök till "rock doktorn" i hopp om att få veta om den läkt samt att veta vad vi här näst ska göra. 

Väl inne på rummet så konstaterar han att tån varken blivit bättre eller sämre. 

Sen kommer han fram till att den inte läkt som den ska på halvåret som de gått efter operationen....
Jag fick rätta han, de har bara gått 3 månader. 
Han ser lättad/förvånad ut på samma gång. Säger sen att han måst ha blandat ihop mig med nån annan.

Där efter konstaterar han att vi måste vänta ett halvår totalt för att se där efter vad vi ska göra.... 


Så alltså. 
- Min läkare trodde de hade gått ett halvår efter operation fast de bara gått 3 månader. 
- han hade blandat ihop mig med nån annan
- mina 27€ kunde jag ha sparat till nästa besök
- fick inte så mycke givande information
- en sur Aina



Måsta bara skriva av mig lite. 
Nu tänker jag äta lunch! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur har det gått med din tå? Har du fått nån hjälp?

Svar: Ska till doktorn imorgon så de visar sig då.
Aina

2014-11-24 @ 20:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0