Hemmagym - check

Igår skaffade jag mig ett hemmagym. 
Hade vissa saker som, mjuk matta, hopprep, trappmaskin, magsak (som man gör armhövningar med), en vikt.
Med igår hämtade jag hem en crosstrainer som jag köpte begagnat. 


När jag väl fick upp den och ihop den var det bara att börja träna. 
Min inspiration för tillfället är på topp, var nämligen på bokrea och köpte en bok som heter "17 dagars dieten". 

Den är uppbyggd på en läkares rekommendationer och jag tänkta stt jag kan väl ge det en chans. 
Man äter rätt normalt, hela 4 måltid om dagen. 
Inga konstigheter, mycket magert kött, grönsaker som förbränner mer att bryta ner dem än att äta dem. Frukt är tillåtet. 
Enda kravet Dr Mike Moreno ställer är att man ska motionera minst 17 minuter per dag. 

De bästa är att det är inte lika tråkigt mer om man sätter på en film samtidigt som man tränar (de går ju att göra om man tränar själv). 


Jag ska städa nedervåningen och sedan blir det äntligen jobb igen! Längtat. 

Ha en bra dag!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0