Stukad fot och sjukskriven

Igår var en bra dag fram tills kvällen då jag skulle från jobbet och jag trampade snett ner i en grop.. 
Föll ihop i en hög på marken, tog emot mig med handen men kände direkt att foten inte mår bra.. 

När jag väl var hemma blev de Linda foten och sätta på kallt. 

De värkte och hade sig, inte alls skönt.

Imorse låg jag och funderade på om jag skulle ringa till företagsläkaren och höra vad man skulle göra eller om jag skulle äta några panadol och stå ut med kvällen på jobbet.
Efter mycket funderande då jag knappt kunde stödja på foten för att den gjorde så ont ringde jag läkaren. 
Fick senare på dagen komma och visa upp foten och läkaren sjukskrev mig en vecka och imorgon blir de att åka till sjukan och röntga foten för att ute sluta vissa saker. 

Nu ikväll har den värkt men haft den lindad och i högläge.

Nu blir det sova, ny dag imorgon med tandläkarbesök och sjukhusbesök.


Sov gott!
Jag ska försöka sova så gott de går. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0