Att möta sin skräck

Att ha en fobi är inget roligt.

Hatar du spindlar undviker du väl dem?
Hatar du ormar undviker du väl dem?
Hatar du tandläkarbesök ska man inte undvika sin rädsla.

De där med fobi är en jobbig situation. 
Jag ska möta min rädsla idag!




Idag kommer jag få bedövningsspruta i minnen vilket jag trodde jag hade undvikit genom att inte gå till tandläkaren. Men i själva verket har de blivit värre..
Idag är de ett stopp för det!!

Har blivit peppad av min syster. 
Jag har pratat om mina tänder och helt plötsligt mår jag inte illa längre av att prata tänder utan de känns som en lättnad. 

Även fast jag är rädd inför dagens besök så får jag tänka att det blir bara bättre och från och med idag kan jag bara bli finare i munnen!


Hej då dåliga munhygien!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0