Påfågel bilder

Som vanligt är jag sen med saker och ting.
De där låter väldigt konstigt men för att ingen ska få någon misstänk tanke kan jag säga att jag inte syftar på sen mens.
 
Bilderna från mellandagarna/nyårsdagarna kommer komma in här lite titt som tätt.
Vill ju inte skippa bilderna bara för att jag är dålig på att uppdatera min blogg!
 
 
Här kommer det bilder från när Markus var här, blev inte direkt så mycket bilder på han eller mig men en liten bild visar jag.
 
 
Vi gick runt på lillaholmen och mest var vi väl där för att fotografera påfåglarna.
De var trevligt.
 
Här är i alla fall ett gäng bilder, orkade inte välja ut vilka bilder jag ville ha så valde alla!
 
Påfåglarna bodde ihop med hönsen och det var hönsnät/något slags nät som bur så man fick fota genom nätet, vilket var svårt, men de blev nog bra ändå!
 
 
 
 
 Påfåglar/andra fåglar har ju så otroligt fina dräkter. Jag skulle gärna vara en påfågel med dens långa fjädrar och praktfulla färger.

Hoppas ni hade ett bra nyår! De hade jag. Nyårs bilder kommer också att komma, ett nyårslöfte jag har är att bli bättre på att ladda upp bilder i sammanhang med vad som händer. Så slippe rni kolla på bilder en vecka senare, inte lika roligt!
 
Ha en fin vecka! Nu blir de tvätta tvätt och vika tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0