För en vecka sedan..

För en vecka sedan umgicks jag med min syster Ida och hennes lilla familj bestående av hennes sambo samt katten Jupiter! +bebben i magen.
 
Vi sydde allt och inget kändes det som!
Hakklappar, filtar, myggnät till barnvagnar, spjälsängsskydd och ja, lite mer.
Vi var dessutom på loppisar! En riktigt loppis fyndar dag.
Vi var ute i solen då det var sol och vi hade det trevligt.
 
Passade på att fotografera Jupiter på samma gång och här är två bilder på henne.
 


Riktigt fin kisse, dessutom är hon super snäll och man kan i princip kuckta henne hur mycket man vill utan att hon bitts!


Denna blombild tog jag när jag typ "stod på huvudet", men ändå inte på huvudet..
Men grejen är ändå att jag var med kameran och huvudet upp och ner när jag tog bilden, varför fotografera normalt när man kan vara lite onormal?
 
 
Har alltid super trevligt och riktigt roligt när jag umgås med dig syrran!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0