Lchf mat

Dagens bilder. 

Till frukost blev det te, "sommarfröjd" hette smaken, smakar otroligt gott! 
Fick för mig att jag skulle göra en fett te men tror fettkaffe är snäppet bättre.
(Fettkaffe=kokosolja, smör och kaffe som man mixar).

Sedan var det dags för lunch, köpte vitlökssill igår så de fick bli vitlökssill med stekt lök & zucchini till lunchen. 

Åt lite för lite lunch så det blev en fettkaffe till fikat (som bara bestod av kaffe). 

Nu sitter jag här och försöker komma på om jag är hungrig eller inte. Magen kurrar konstigt så svårt att säga. 
Med lchf ska man lyssna på sig själv och äta när man är hungrig men det finns risk för att jag blir hungrig senare.. Kanske borde göra en liten "matväska" och ta med mig. Ska till en vän ikväll och kan ju alltid ta en picknick i bilen innan jag går dit eller efter jag vart där. 
De visar sig. Tror faktiskt magen är mätt just nu. 



Ha en fin kväll! 

Kramar Aina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0