Mitt val!

För första gången på väldigt länge väger jag under tre siffrigt! 
Jag är väldigt stolt över mig själv, jag har nått mitt första delmål! 

Så hur har detta gått till?
De är ju inte så att jag tränar, inte än åtminstone. 

För dryga 6 veckor sedan opererade jag min hallux valgus. 
Jag flyttade till mamma då vardagen skulle bli lättare utan trappor.
Mamma åt lchf så jag hängde på.

Nu efter ca 6 veckor med lchf så är jag piggare, jag mår bättre, sötsuget är borta, jag är lite lättare, hyn är bättre, jag småäter inte längre. 
Dessutom är jag 7kg lättare! 
Bara bra saker!

Vissa tänker kanske, varför lchf? 
Kan ju inte vara bra att stoppa i sig så mycket fett? (Min pappa är en av dem som ogillar lchf)..
Men jag struntar i er. 
Lchf är visst bra enligt mig och många fler! Jag skäms inte för att jag äter lchf och tycker de är så tråkigt när andra stör sig på vad jag äter!
De är ju jag som väljer min kost, ni som inte gillar de behöver inte äta samma som mig. 
De funkar för mig och lchf är ingen diet utan en livstid!


Ville bara skriva av mig lite. 


Nu tänker jag dricka en fettkaffe!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0