Vilken härlig helg

Vissa tycker de är bottennapp att jobba en lördag eller en söndag. 
Denna helgen gör jag det, kanske inget jag hurrar över men ändå rätt skönt att jobba helg och vara ledig i veckan istället. 

Sitter på rast på jobbet just nu, den värsta tiden att jobba är denna 10-18 tiden, man hinner inte göra något vettigt innan och efteråt blir de inte heller så mycket att göra.
Men nu när solen och våren är på kommande är de ljust tidigt och ljust längre! 

Jag har börja vakna tidigt (inte jätte tidigt) men har klockan på ringning vid 08.30 de dgar jag börjar 10.00 eller senare, men den senaste veckan har jag vaknar vid 06.30-7.00 tiden, vilket är skönt! 

Hur som helst har jag planer efter jobbet idag! Kusinen är på Åland så ska försöka klämma in baby mys med gudsonen! Samt att min "ingifta faster" som vi brukade kalla henne fyller år idag. Så ska gå dit på lite kalas! 


Ha en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0