Första dagen hemma

Första dagen är snart över. 

Det första jag var tvungen att göra imorse var att duscha. 
Håret var så smutsigt efter tvättsvampen från sjukhuset att jag såg ut som Ronja Rövardotter i håret, ingen vacker syn. 

Mamma hjälpte mig att plasta in foten!

Känns som denna tiden kommer bli långtråkig speciellt när man glömde hdmi kabeln hos pappa och jag ville spela ps3 idag.

Men imorgon siktar jag och syrran på loppis beroende på hur de mås. 
Då kan jag även passa på att hämta hdmi kabeln. 



Idag har jag sovit, sett film, läst skvaller tidningar, glott fb, glott instagram, ätit mat och sovit lite till. 


Mormor var över med blommor och fick glass, som jag sparar till bättre tider. 


Även brorsdottern var över och busade, hon var mest intresserad av mina kryckor och tpna som är under bandaget.. 

Värken i foten känns och tycker det är svårt att veta när man kan ta värktabletter, men en sak är säker. Ska ta värktabletter till natten för inatt vaknade jag av denna onda känsla i foten och foten skrek AJ! 


Ska försöka leta upp någon trevlig film var tanken, göra mig redo för natten och sova, känns som en bra sak att göra just nu. 

Ha en fin lördag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0